Dotazník o spokojenosti zákazníka

Vážení zákazníci,

stále se snažíme zlepšovat naše služby, a proto je pro nás velmi důležité znát Váš názor na naši kvalitu provedené práce. Budeme rádi, pokud si najdete čas a vyplníte tento krátký dotazník. Získané údaje budou sloužit pouze pro interní potřeby mopas a.s.

Dotazník je vypracován jako součást marketingových aktivit.

Cílem tohoto dotazníku je zlepšování obchodních vztahů mezi společností mopas a.s. a jejími zákazníky.

Děkujeme Vám za ochotu a spolupráci

obchodní oddělení mopas a.s.


 

DOTAZNÍK O SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA

Stupňová škola hodnocení je jako ve škole 1 = výborný, až 5 = nedostatečný
Kritéria hodnoceníVyberte vybranou hodnotu své odpovědi v úrovni hodnocení
od 1 až 5 (hodnocení je jako ve škole).
Jaká je vstřícnost a ochota personálu?
Jak jste spokojeni s informacemi o postupu prováděné práce?
Byli jste spokojeni s celkovou úrovní předání vozidla/agregátu?
Byli jste spokojeni se splněním všech dohodnutých servisních úkonů?
Byli jste spokojeni s dodržením termínu opravy?
Jak jste spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb?
Jak jste spokojeni s cenou prováděných oprav?
Jak jste spokojeni s řešením problémových situací a reklamací?
Jakým způsobem jste získali kontakt na naši společnost?
  • Pokud jste zatrhli volbu "jinak", napište jakým způsobem:
Je něco, co byste naší společnosti vytkl, popř. změnil?
Pokud ano, napiště nám, prosím, svůj názor nebo další připomínky, postřehy či náměty, které by mohly vést ke zlepšení našich služeb:
Dotazník vyplnil:
Firma:
Datum:
povinné povinné    nepovinné nepovinné